Monday, May 16, 2011

...hari ini aku di Penang bersama keluarga suamiku.....Dah lama tak bercuti..keja ja smpai xde masa utk melawat ayah mertuaku dan adik2 iparku yg ceria.......Ni foto semasa aku di cameron highland...foto bulan lepas...lama dah tak sempat nak update...




Ni gambar aku n family aku kat cameron.......best p ramai2 1 family.

Al maklumlah..busy......sangat2....Syok juga kat sana walaupun setiap tahun aku dan family akan ke CH...Ayah dan Ibuku amat enjoy skali........mgkin enviroment yg nyaman dan segar..mmbuatkan mereka trlalu sukakan CH...Anak2 ku apa lagi.....syok juga..tapi letih la juga nk jaga ank2 kecil ni sorang2..Hubby pun tak ikut...so layan ja la.........Rasanya sampai dah boleh hafal segala kedai2,jalan2 ,hotel2 yang ada kat CH ni.....hahahaha........


Nnti aku upload gambar aku p Pulau Perhentian, Terengganu plak......cantik.......wait for me...




2 comments: